Kiedy zapada decyzja o założeniu własnego interesu, kiedy opadają emocje związane z formalnościami, przychodzi czas na przyjemniejsze aspekty. Niezwykle istotną, choć już mniej stresującą kwestią, jest wybór lokalu i urządzenie go. Udajemy się zatem na zakupy po meble do biura. Wszystkim musi być wygodnie i komfortowo, od tego zależy efektywność pracy. Pamiętajmy jednak, aby z wygodą nie przesadzić, w końcu to ma być miejsce do pracy, a nie na popołudniową drzemkę. Jakie zatem meble do biura musimy wybrać? Biurka, krzesła, regały, meble do kącika kuchennego, jeśli nie mamy do dyspozycji osobnego pomieszczenia przeznaczonego na zrobienie kawy, herbaty, podgrzania posiłku. Miłym akcentem wśród mebli biurowych są ozdoby, obrazki, kwiatki. Podstawą jednak, którą musimy się kierować podczas urządzania biura, jest jego funkcjonalność.
Zwróćmy również uwagę na kolory ścian, powinny być stonowane, aby nie podrażniać dodatkowo oczu pracowników, spędzających długie godziny przed komputerem. Dodatki natomiast najlepiej, gdyby odnosiły się do barw firmy, które zazwyczaj odzwierciedla jej logo.